[VIDEO]Saksikan Pertemuan Menyayat Hati Sepasang KEMBAR Yg Telah Terpisah Selama 10 Tahun. Fokus Pada WAJAHNYA !!!

 

[VIDEO]Saksikan Pertemuan Menyayat Hati Sepasang KEMBAR Yg Telah Terpisah Selama 10 Tahun. Fokus Pada WAJAHNYA !!!| Pernah anda bayangkan jika tiba-tiba anda mendapat berita bahawa anda memiliki pasangan kembar? Selama berpuluh tahun hidup bersama keluarga angkat dan tiba-tiba sahaja mendapati bahawa anda sebenarnya memiliki kembar adalah sebuah berita yang sangat mengejutkan, juga berita yang begitu mengembirakan.
Hal ini terjadi kepada pasangan kembar dari China yang terpisah selama bertahun-tahun dan hanya bertemu semula selepas hampir 10 tahun. Kembar seiras Audrey Doering dan Gracie Rainsberry ketika ditemukan dalam program televisyen Amerika Syarikat, Good Morning America pada saluran ABC.
Mereka tidak tahan menahan sebak dan memeluk antara satu sama lain apabila dipertemukan. Bukan sahaja mereka, penonton yang menyaksikan pertemuan ini juga mengalirkan air mata kegembiraan. Setelah bertahun-tahun terpisah mereka akhirnya dipertemukan semula. Audrey dan Gracie dibesarkan oleh dua keluarga yang berbeza, beribu batu jauhnya. Doerings menetap di Wausau, Winconstin dan Rainsberry pula tinggal Richland, Washington.
Kedua-dua keluarga ini sebenarnya tidak tahu bahawa anak-anak perempuan mereka memiliki kembar sehinggalah suatu hari ibu Audrey, Jennifer Doering menemukan sesuatu di internet ketika sedang mencari hadiah untuk Audrey sempena krismas. Dia mahu memberikan salinan surat khabar China yang berkaitan dengan Audrey supaya dapat mencari keluarga sebenar Audrey. Jeniffer sangat terkejut melihat gambar pasangan kembar perempuan tersebut.

Menurut Jeniffer sebaik sahaja dia melihat gambar itu dia ingin tahu siapakah kanak-kanak yang bersama dengan Audrey itu. Akhirnya media sosial telah menjawab semua pertanyaan itu dan menemukan mereka. Jeniffer akhirnya mengetahui bahawa anak perempuannya memiliki kembar dan dibesarkan oleh sebuah keluarga yang juga dari Amerika Syarikat.
Sumber: MyMukahBlog
kredit http://kisahbenarku.com

No comments:

Post a Comment