Kejutan! Inilah 2 Pemain Import Baru JDT Yang Akan Dibawa Masuk Menggantikan Brian Dan Cabrera



'WIN-WIN SITUATION'
Kami di pengurusan Kelab Bolasepak Johor Darul Ta'zim (JDT) telah menghantar surat tawaran rasmi kepada Persatuan Bolasepak Kelantan (KAFA) untuk mendapatkan khidmat pemain Kelantan, Mohammed Ghaddar dari awal lagi.
Tawaran ini masih dalam rundingan dan akan menjadi satu 'win-win situation' kepada semua pihak yang terlibat dan sekaligus bakal menjadikan ianya perpindahan tertinggi di Malaysia dalam sejarah bola sepak tanah air.
Ini adalah satu tawaran yang baik untuk kedua-dua kelab, di mana Kelantan akan dapat menyelesaikan beberapa isu-isu kewangan serta membeli beberapa pemain baru. JDT pula akan mendapat seorang pemain yang terbukti cemerlang dengan rekod prestasi yang sentiasa mahukan kejayaan.
Alistair Edwards, Pengarah Sukan Kelab Bolasepak Johor Darul Ta'zim
------
WIN-WIN SITUATION
We as the management of Johor Darul Ta'zim Football Club had sent official offer letter to Kelantan Football Association (KAFA) from the beginning to acquire the service of the Kelantan player, Mohammed Ghaddar.
The deal is still under negotiation and will be a win-win situation for all concerned with this deal becoming the highest domestic transfer in Malaysian football history.
This is a good deal for both clubs, as Kelantan will be able to settle their financial issues and purchase new players and JDT will get an excellent player who has a proven track record and is hungry for success.
Alistair Edwards, Johor Darul Ta'zim FC Sports Director


Manakala Jorge Peyrera Diaz dijangka akan kembali menyarung jersi JDT setelah gagal mendpat tempat di kelab barunya


No comments:

Post a Comment